ر این خودرو از موتور توربوشارژ ۴ سیلندر، با حجم ۱.۴ لیتر و قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه استفاده شده است. حداکثر گشتاوری که توسط این موتور تولید میشود، ۲۵۰ نیوتن متر است که خوشبختانه از دورهای پایین، یعنی ۱۷۵۰ دور در دقیقه در اختیار راننده قرار میگیرد و توان حرکتی مناسبی در سبقتگیری و شتابگیری ثانویه به وجود میآورد.
در تجربه سواری با این خودرو متوجه خواهید شد که سیستم تعلیق در شرایط عادی کمکوبش است و سر و صدای محیط چندان داخل کابین شنیده نمیشود. اما در مسیرهای ناهموار میتوان خشکی سیستم تعلیق را تا حدودی حس کرد. لازم به ذکر است که بیشتر کراساوورها برای کاهش حرکات عرضی بدنه و ارتقای پایداری خودرو در پیچها، سیستم تعلیق خشکتری در مقایسه با سایر خودروها دارند که در VS7 نیز میتوان آن را احساس کرد.
در خودروهای جتا مدل VS7 یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قرار گرفته و این مورد نکته مثبتی برای طرفداران خودروهای با استهلاک پایین به شما میرود. در محصولات چینی به دلیل قرارگیری گیربکس دو کلاچه، ایراداتی را در آنها شاهده بودیم و گیربکس اتوماتیک میتواند نقطه قوتی برای خودروهای جدید باشد.