شاید این برند مانند برندهای داخلی با عیوب متعدد در حالت صفر عرضه نشده و کاملا سالم باشد؛ اما به دلیل تغییرات گسترده در قسمت فنی و آپشن ها می توانید توضیحاتی بسیار کاربردی را از کارشناس دریافت کرده و در نتیجه بهترین کارایی از اتوموبیلی که خریداری می کنید، دریافت نمایید.
هیوندای اکسنت این روزها قیمتی پایینتر از برخی خودروهای چینی صفر کیلومتر بازار دارد، اما در هنگام رانندگی کاملا بهتر از آنها احساس میشود. عایقبندی هیوندای اکسنت 2014-2016 با در نظر کلاس خودرو مناسب ارزیابی میشود و فقط در دورهای بالا مقداری صدای موتور به کابین وارد میشود که چندان هم آزاردهنده نیست. گیربکس 4 دنده خودکار در کنار موتوری کوچک، باعث میشود تا انتظار زیادی از اکسنت نداشته باشیم. اکسنت 2014-2016 در عمل خود را چندان تنبل نشان نمیدهد، اما مطمئنا در مقابل خودروهایی همچون چری آریزو 5 توربو یا کیا سراتو مونتاژ 2 لیتری، حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت. گرچه استفاده از یک گیربکس 4 دنده برای خودرویی در این رنج قیمتی چندان مناسب بهنظر نمیرسد، اما باید اعتراف کرد که گیربکس اکسنت تعویضهایی نرم و بیتنش دارد؛ همچنین راننده در صورت نیاز میتواند از قابلیت تیپترونیک این گیربکس نیز استفاده کند.
تمام اکسنتهای موجود دارای گارانتی خرید شامل وضعیت فنی و بدنه روی گزارش کارشناسی خود هستند. اکسنت در بازار خودرو ایران در دو نمونه مونتاژی و وارداتی عرضه شده است. نسخههای وارداتی توسط آسان موتور وارد کشورمان شدند و در مدلهای 2014 الی 2017 بدست مشتریان رسیدند. کرمان موتور نیز مونتاژ این خودرو را از سال 1396 با اندکی تغییرات آغاز کرد که تا سال 1398 ادامه یافت